Ise tehtud, hästi tehtud!

Wednesday, November 21, 2012

Tere perestroika!

Hei-hei!

Ball on tulekul ja mõtlesin, et avalikustan, milline on siis mu selle aasta kleit. Nagu kõik ilmselt juba teavad, on selle aasta teemaks ENSV 80ndad ja PEAESINEJAKS ON VENNASKOND!! (See sobib mulle igati :D) Kleit pole mul küll punk-stiilis, aga teemasse haakub siiski, sest pitslilled kleidil on pärit aastast 1984. Nimelt on tegu minu ema pulmakleidi õmblemisest üle jäänud pitsiga. Kokku on kleidil 117 pitsist välja lõigatud lille, millede käsitsi kleidile õmblemine võttis aega 5 päeva, keskmiselt nii 20-25 lille päevas. Kleidiriidele pole samuti sentigi kulutatud, see on ümber tehtud mu õe vanast ballikleidist. Kokku kulus sellele kleidile vist üldse vaid 5 eurot (nipet-näpet asjad - lukk, vooder, niit jms). Kõik on ema-õe asjadest ümber tehtud - nagu nõuka ajal ikka. :D



2 comments:

  1. Väga lahe kleit!! :) Suurepärane ballile ja eriti vinge, et sa ise selle tegid ja olemasolevatest materjalidest ;)

    ReplyDelete
  2. This blog should be closed as it hasn't been updated for two months.

    ReplyDelete